Ogłoszenie


  • Index
  •  » Dyskusje
  •  » Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

#1 2014-02-26 14:02:56

 Amras Helyänwe

Administrator

7892318
Skąd: Stamtąd
Zarejestrowany: 2010-07-24
Posty: 3484
Punktów :   -7 
.: Tu eşti dragostea vieţii mele.

Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Obrażenia też trzeba uporządkować Przypominam, że zrezygnowaliśmy z podziału na 3 stopnie broni, ceny zostały te z średniej klasy.

Tutaj chcielibyśmy przedyskutować kwestię obrażeń broni tych niezwykłych - gwyhyrów, sihilów i innych takich. Bo ich cena to już okolice 20 tysięcy, z kolei nie ustalone zostało, ile zadają obrażeń.
Wiadomo, że skuteczność broni zależy przede wszystkim od umiejętności szermierza, mimo to coś ustalić trzeba.
Szifer zwrócił też uwagę na jedną rzecz, mianowicie przy szcześliwym trafie, jest w stanie zadać cios o wartości 20 dmg. Zakładając, że zwykły żołnierz ma 27HP, taki Sigion jest w stanie zabić go jednym ciosem. W związku z tym należy tutaj również ustalić pewne rzeczy. Dobrym rozwiązaniem jest zwiększyć HP przeciwników, a obrażenia broni pozostawiłbym bez zmian.
Ponadto też fajny pomysł się pojawił, kiedyś już omawiany, ale zapomniany. Mianowicie, żeby za exp kupować punkty życia. Trzeba tylko ustalić ile za ile expa.


-----------------------------------------------------------------------------------------------



http://oi62.tinypic.com/lzmtx.jpg

___

A ja? Czym ja jestem?
Kto krzyczy? Ptaki?
Kobieta w kożuszku i błękitnej sukni?
Róża z Nazairu?
Jak cicho!
Jak pusto. Jaka pustka!
We mnie..."
___

Offline

 

#2 2014-02-26 14:54:11

 Szifer

Użytkownik

9810473
Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 5022
Punktów :   -5 

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Możemy zacząć od broni. Póki nie pojawią się kolejne problemy po prostu będziemy kawałkami wstawiać broń z cennika (żeby nie wszystko na raz), po czym omówimy jakie obrażenia byłyby odpowiednie. Później edytuje się cennik. A co do życia, to myślę, że w związku z niskim expem otrzymywanym za przygodę (do tej pory raczej nie sięgał 100 WPR-przygoda) proponuję 10-15 WPR za 1 hp. Ewentualnie zrobić jakieś progi, przy których 1hp kosztuje więcej WPR. Tutaj przykład:
10WPR-1hp (0-30hp)
15WPR-1hp (31-40hp)
20WPR-1hp (41-50hp) itd...


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12366224_963531483722707_6375285450185723831_n.jpg?oh=cc08e9a6a1a9d6bb7f613cf50b9847d7&oe=571886AD

Offline

 

#3 2014-02-26 14:59:53

 Amras Helyänwe

Administrator

7892318
Skąd: Stamtąd
Zarejestrowany: 2010-07-24
Posty: 3484
Punktów :   -7 
.: Tu eşti dragostea vieţii mele.

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Zatwierdzam ten pomysł, ten z progami
A broni ile wstawiamy? Jedną się nie opłaca. Może tak 5, i w jednym poście każdy zainteresowany o każdej coś napisze i potem razem ustalimy. Możemy zacząć już teraz


-----------------------------------------------------------------------------------------------



http://oi62.tinypic.com/lzmtx.jpg

___

A ja? Czym ja jestem?
Kto krzyczy? Ptaki?
Kobieta w kożuszku i błękitnej sukni?
Róża z Nazairu?
Jak cicho!
Jak pusto. Jaka pustka!
We mnie..."
___

Offline

 

#4 2014-02-26 15:23:21

 c4wjajach

Użytkownik

48946049
Skąd: Za daleko...
Zarejestrowany: 2011-05-28
Posty: 2546
Punktów :   -1 
.: spam-master

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

I chcialbym jeszcze wyjasnic spawe tego zaklinania. Pisalem ci na priv, siesz szifer tez trolche sie orientuje o co mi chodzi a co do przeciwnikow to trz bym podwyzyl im zycie. Bo np graveira z sziferem w 2 postach bez trudu zabilismy praktycznie i to bez problemu ale to tez od poziomu wroga bym patrzyl bo przykladowo chlop z widlami najprostszy nie moze dorownywac w pż doswiadczonemu wojownikowi

Ostatnio edytowany przez c4wjajach (2014-02-26 15:26:37)

Offline

 

#5 2014-02-26 20:21:42

 Szifer

Użytkownik

9810473
Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 5022
Punktów :   -5 

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Ewentualnie poziomy przeciwników. Zawsze możemy zrobić tak, że bestiariusz to przykładowe dane potworów a na potrzeby przygody się je zmieni. Bo są różne mutacje jednego gatunku, więc jeden, dajmy na to, Graveir będzie silniejszy, a drugi szybszy, jeden więcej hp, drugi mniej. Można pogrupować potwory na poziomy i razem z naszym doświadczeniem by rosły wymagania wobec pokonywanych potworów. Bo chłopi też są różni, rolnik z widłami może być słabszy od jakiegoś wiejskiego dryblasa


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12366224_963531483722707_6375285450185723831_n.jpg?oh=cc08e9a6a1a9d6bb7f613cf50b9847d7&oe=571886AD

Offline

 

#6 2014-02-26 20:22:38

 Szifer

Użytkownik

9810473
Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 5022
Punktów :   -5 

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

I wstawiaj pierwsze 5 broni, to dobry pmysł


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12366224_963531483722707_6375285450185723831_n.jpg?oh=cc08e9a6a1a9d6bb7f613cf50b9847d7&oe=571886AD

Offline

 

#7 2014-02-26 20:26:04

 c4wjajach

Użytkownik

48946049
Skąd: Za daleko...
Zarejestrowany: 2011-05-28
Posty: 2546
Punktów :   -1 
.: spam-master

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Ale najpierw zajrzyj w zaklinanie bo jak ci przypasuje co napisalem tam to wystarczy tylko twoja zgoda

Offline

 

#8 2014-02-26 20:53:59

 Szifer

Użytkownik

9810473
Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 5022
Punktów :   -5 

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Nie ma ważnych i ważniejszych postów. Wszędzie patrz I tu bez spamu, trza ceny ustalać


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12366224_963531483722707_6375285450185723831_n.jpg?oh=cc08e9a6a1a9d6bb7f613cf50b9847d7&oe=571886AD

Offline

 

#9 2014-02-26 21:14:54

 c4wjajach

Użytkownik

48946049
Skąd: Za daleko...
Zarejestrowany: 2011-05-28
Posty: 2546
Punktów :   -1 
.: spam-master

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Ej ale z tym kupowaniem pż to nie jest tak ze poziom kondycji ustala ich ilosc? Bo jesli tak to pomysl z dodatkowym ich kupowaniem wg mnie jest troche bez sensu

Offline

 

#10 2014-02-26 21:20:44

 Szifer

Użytkownik

9810473
Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 5022
Punktów :   -5 

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

To jest tak, ale to już wcześniej wymysliliśmy, bo w każdej walce byłem berserkerem i najmocniej obrywałem, przez co mało nie ginąłem, a jeszcze łącznie pewnie nie uzbierałem na wyższy poziom kondycji. Kondycja też dodaje hp, ale więcej, dlatego pomysł z kupowaniem. Poza tym po jednej przygodzie ile kupisz hp? 5? to niedużo, a kupisz je kosztem wszystkiego innego co chciałeś mieć. Trzeba z głową dysponować WPR, dlatego potrzeba jest dużo możliwości, które ułatwią grę, ale też postawią Cię przed wyborami, od których zależy los Twojej postaci


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12366224_963531483722707_6375285450185723831_n.jpg?oh=cc08e9a6a1a9d6bb7f613cf50b9847d7&oe=571886AD

Offline

 

#11 2014-02-26 21:23:36

 Radosny Rabarbar

http://oi60.tinypic.com/2zp2j5c.jpg

13204951
Skąd: Tam,gdzie diabeł mówi dobranoc
Zarejestrowany: 2011-04-12
Posty: 2502
Punktów :   -17 
WWW

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Ja kiedyś kupowałam HP chyba...za 5 punktów 1 HP :>
O tutaj jest napisane, post Amrasa, #55 :>

Offline

 

#12 2014-02-26 21:47:47

 c4wjajach

Użytkownik

48946049
Skąd: Za daleko...
Zarejestrowany: 2011-05-28
Posty: 2546
Punktów :   -1 
.: spam-master

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Wiec kumam, faktycznie jest sens. Tylko w koncu ceny sa te napisane przez szifera czy inne jeszcze?

Offline

 

#13 2014-02-26 21:52:09

 Szifer

Użytkownik

9810473
Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 5022
Punktów :   -5 

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

do ustalenia. Można wprowadzić niższy próg, że po 5 Wpr


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12366224_963531483722707_6375285450185723831_n.jpg?oh=cc08e9a6a1a9d6bb7f613cf50b9847d7&oe=571886AD

Offline

 

#14 2014-02-26 21:53:49

 Radosny Rabarbar

http://oi60.tinypic.com/2zp2j5c.jpg

13204951
Skąd: Tam,gdzie diabeł mówi dobranoc
Zarejestrowany: 2011-04-12
Posty: 2502
Punktów :   -17 
WWW

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

W sumie 10 expa to trochę sporo, zwłaszcza że my za jedną przygodę za dużo go nie dostajemy
A manę też tak można kupić?

Offline

 

#15 2014-02-26 22:07:33

 Szifer

Użytkownik

9810473
Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 5022
Punktów :   -5 

Re: Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki

Gadaj z Amrasem. W każdym razie mana podobne ceny albo większe


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12366224_963531483722707_6375285450185723831_n.jpg?oh=cc08e9a6a1a9d6bb7f613cf50b9847d7&oe=571886AD

Offline

 
  • Index
  •  » Dyskusje
  •  » Obrażenia broni i inne sprawy mechaniki
Ikony

Nowe posty

Brak nowych postów
Tematy przyklejone
Tematy zamknięte

Rangi
Administratorzy
Moderatorzy
Zasłużeni
Użytkownicy

______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ _______________________________________ ========================================================================

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi