Administrator
No więc prezentuję finalną wersję, wraz z uwzględnionymi poradami.
Dla przypomnienia, każdy rubin zwiększa lub zmniejsza wartość zlecenia o 5%. Dodatkowo zaś, wskaźnik Podziw zapewnia wraz ze wzrostem dodatkowe 5 punktów doświadczenia za każdy rubin!
Zastanawiałem się też jak rozwiązać pomysł Szifera z bonusami u morderców i złodziei, i w sumie nic mądrego nie wymyśliłem. Minusy do zlecenia rzeczywiście obowiązują wciąż, bo są zlecane zwykle oficjalnie przez 'tych dobrych'. Jednak im większymi skurwysynami okażą się członkowie drużyny, poskutkuje to bonusami w półświatku - taniej można będzie kupić kradzioną broń, sprzedać przedmioty pochodzące z szabrunku u paserów, zdobyć narkotyki i tak dalej. Im dalej też w ten klimat będziemy brnąć, pojawiać zaczną też się niegodziwe propozycje współpracy od mafiozów, co poskutkuje jeszcze większymi problemami z szlachtą.
Każdy wzrost w rankingu postaram się opatrzyć krótkim komentarzem w tym temacie
Pierwsze zmiany zaś wprowadzimy już po zakończeniu bieżącej przygody!
_________________________________________________________________________________
Sława: im wyższy wskaźnik, tym lepsze oferty. Wiadomo wszakże, że król nie zawezwie do uwolnienia państwa spod jarzma potwora byle obdartusów... No chyba że jest zdeterminowany, o potworem jest jego córka, zamieniona w strzygę
Zwiększać ją można poprawnie wykonując zadania. Za każdy rubin +5% wartości zadania.
Niesława: uczucia zwykłych ludzi do drużyny. Wyższe prawdopodobieństwo nieudzielenia gościny czy aktywności złodziei. Wiejskie dzieci są straszone drużyną w razie nieposłuszeństwa. Trudniej też będzie grupie podjąć jakieś legalne zlecenie. Jednocześnie też wraz ze wzrostem tego wskaźnika drużyna może liczyć na zauważenie ze strony półświatka Kontynentu - tańsze kradzione przedmioty, nielegalne zlecenia itd. Za każdy rubin -5% wartości zadania.
Chwała
___
A ja? Czym ja jestem?
Kto krzyczy? Ptaki?
Kobieta w kożuszku i błękitnej sukni?
Róża z Nazairu?
Jak cicho!
Jak pusto. Jaka pustka!
We mnie..."
___
Offline